Tuesday 31 May 2011

sampai K E N I N G A U ~ keja aku J A L A N - J A L A N dan J A L A N lagiii..

hahahaha jalan2.. lagi jalan dan jalan dan jalan lagi.. haha.. terasa macam berada di syurgaa... hahhahaha pegi hang out ngan member lama..rindu sangat2 ngan b e s t i e s aku smuanya..hehehe after high skul masing2 menuju arah hidup sendiri.. ada yg dah keja, ada yg keja sambil study dan ada plak yg study kat negeri seberang,,,dan org itu adalah aku dan jojo.. huhu only me N jojo yg sambung study kat semenanjung.. apa bole buat, dah rezeki kat sana kan..hee... 

nie dia b e s t i e s aku..kekekekeke.. :))) ne baru separuhhh..ups xsampai separuh ne..ada ag yg lain..tp juz ne jerr yg dapat hang out sesame utk kali ne.. =))




P I Z Z A.....hehe minta mum blnja pizza..kekekeke mum kata take away jak..coz mum maw mkn masakan kampung kat Restoran Rahmat..tmpat unty Tim..hehe.. ~~dan ketika ituu saya memakai baju kelab s!Ngle uThm..uppsss...hee.. :))






g tgk Unduk Ngadau wif my sisterrr... n my niece.. lalalallalalalalaallaa~~ pegiii x lama..sebab panasss..sesak dan sebagainyaa.. :)






m a m a m pizza wif m u m m y.. hehe my mum tetiba mengajak g pizza.. i ok jerrr... :))))) loveeee ue mama.. LOL.. mmuah!!~ hehe..





p/s : huhuhu byk sangatt aktiviti i.. kalu nak masukkan smuanya dalam entry confermm sampai esk la jawabnyaa aku kena berblogging..hakhakhak.. :)) sueri masukkan yg mana ada pic ja..kekekekee barula nampak cweet..hehe..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts