Sunday 29 May 2011

balik sabahhh... yehoooo!!!~

hahahaha seterusnyaaaa,,,meh balikk SABAH!!~ hehe.. hmm last paper 12mei, 13mei g putar2 at BP..huhu.. then 14mei balik sabah la..haha.. Okehh,,my sister TINIE RAHMAN suda belikan i tiket..then sekali dengan cargo 15kg.. adedehh,,inda muat ba kesian.. beg roda da besarr,,PLUS kotak printer aku lagi.. uwahahahhaa..mati aku bfikir mcm mna ne..kalu lebih muatan nanti mesti kena denda.. Haha aku da serik laa..1st tym dtg JB hari 2 kena denda RM300 coz lebih muatan!! nasib baik my mum xmarah..sbb ank kesayangan dia mo pegi jauh kan..mana bulih marah2 ba mum.. :)


huhu penattt aku bfikirrr..nasib baik sampai awal kat airport senai..hehe sebab i ekut bas universiti kan.. balik beramai2 ngan budak sabah n sarawak yg lain.. hampir penuh gak bas U oleh kitaorg..hee.. Hmm tiket i balik KK kul 6pm.. sampai airport kol 11am.. HAHA awal kan??.. kekekekee.. xpe sampai awal g bfast at KFC dulu..sbb mcd sana lom buka ag..hihii..owh ya,,tym nak bfast at KFC ada jumpa pearly..i temankan dia citer2..then hantar dia g check in..flight dia kol 12.30pm.. huhu da hantar pearly trus i mkn la at KFC..hee..  after abis mamam,, i g cek berat brg i ngan kiki,,member dr srwk gak.. OKEHH,,u noe whatt??,,berat beg i 29kg..naa overload suda..haha.. ORITE fikir punya fikir i pegila add on lagi 15kg..soo smuanya 30kg laa..hehe Okeyh! 1 masalah da setel..lalalalaa~ xpayah nak takut kot2 telebih muatan kan..hee.. :)))))))


Upss telupa suda..hehe.. tym g kaunter add on,,i sempat kenal2 sama sorg adek yg jaga kat kaunter 2..hehe cweet la adek 2..coz umur dia baru abis spm..dah pegi keja mcm 2..sangat bersemangat..happy for her.. :D


Sampai KK~ jom jln2 cari mkn.. :) jom tgk wyg.. jom karoke!..haha.. aku benci ngan "KAKAK" yg jaga kat kbox 1b 2..shit btul la K A K A K 2..xsuka sama dia,,sbb dia bagi set karoke yg pecah sound!!~ bingit telinga bah..aishhh! aku sempat sound akak 2..sbb aku bgtaw pasal problem room yg dia bagi 2.. boleh2 akak 2 kata xda apa2 laa..then dia panggil staff yg lain pegi check.. Aku pa lagi,,naik hangin la..xbole tahan da.. coz gaya akak 2 pun bole tgk la,,mcm maw xmaw jerr layan customer..sekeh kang! haha.. whateverr laa..yg penting aku puas hati da sound direct akak 2.. --> "Kak,,pegila masuk kbox 2..ada lebih 1lagu ag..pastu ko rasa mcm mna telinga ko bole tuli!".. haha nasib baik kwn aku bg aku sabarr..kalu x aku maw gaduhh lagi bahh..ishhh...! heee..cool ba sueri.. all is well.. lalalalalalalala~ =))

No comments:

Post a Comment

Popular Posts