Monday 9 May 2011

merdeka sementara!!! versi exam oh exam!!!

habis paper?? merdeka??.. HAHA teda la 2.. blum merdeka lagi.. blum abis paper lagi.. still ada 1paper lagi ne.. aduihhh lemah la kalu fkir pasal paper ne.. huh malas arr nak citer..nnt ketulahan pulak..haha..


ORITE!! are u ready kids?!! ay yaii capten!! haha.. hihihii..ceciter ceciter.. okeyhhh meh saya mulakan.. hee.. hmm last paper,,last week hari khamis.. paper HRM kan..before dat,,rabu paper statistik.. okehh,,after khamis 2 trasa merdeka sudaa..tapi kejap jak.. hahaha.. ya lorr.. sebab khamis nanti ne baru ada paper ag..paper MARKETING...last paper!!! hooraayyy!! haha.. mm nak mention ckit,, i student construction management OKEY.. but kena tabah study marketing ok.. :D kalu fkir2 ada gak kena mengena..tp ckit jak tue.. tp punya men susah mo study benda ne..trasa mcm budak perdagangan at poli kk suda~ hee.. :)) Kalo ikut schedule i,, i kena study marketing hari ne.. tapi mood study 2 lom smpai lagi.. so buka kejap ja marketing.. then layan movie n fb.. haha!.. 


Tahu x, lepas jak abis paper khamis lalu,, keja i layan fb, tgk movie at lappy n jalan2 kat bp..haha!! Jumaat i seharian at bilik layan movie(geramm sbb kad atm maybank buat hal!! cip dia rosak..argghhh!!)..then teman my fren, c pok(mmber at poli kk dahulu kala..hehe)..teman dia g parit raja..mo beli bahan2 utk buat kicai pink kunun.. haha korg tahu x kicai piNk!! minuman bah..yg sedappp gila 2..hahaha.. aku teman la dia selepas dia memujuk beribu juta kali..hehe.. lalu at KFC..nahh mengidam!!..membuak2 feeling mo mamam zinger burger.. hahaha pa lagii,,singgah la mam KFC..hehe..


Sabtu!!! kluar p tgk movieee at square one!! FAST & FURIOUS FIVE!!! waowww!!! i like diz moviee,,sgt2 like!.. haha.. before tgk movie, pegi mamam MCD..my feveret 4ever N ever!!.. hahahaha.. x kenyang.......,pegi bp mall mamam big apel!! hihiihii..stay at big apel, melantak d sana..haha sempat ag beli cool blog,,hee kalu kat kk cool blog ne ibarat yoyo..hihi.. owh ya,,tym stay2 at big apel terserempak plak ngan miz teh.. hehe cweet la miz teh ne..tgk dia ne still jiwa muda..mcm kita smua..sekilas tgk mcm student jerr..tp dia ne lecterur kitaorg laa..hehe.. salam2 cium tgn n chit chat sikit ngan dia.. hehe tnya pasal paper HRM hari 2.. hehehe.. huh..lama gak kitaorg stay at big apel..mcm2 citer yg kluar.. HAhA!!!! paling aku rasa lucu citerr c pok.. adeh!..pecah perut aku ktawa..c padlin kaver2 lagi ktawa dia.. aku??..haha jgn ckp,,aku kalo dah xtahan,, aku ktwa ja kuat2..smpai aku puas..hahaha.. hmm xmo la citer kat cni..nnt malu kwn c pok..haha kisah ne pasal kwn dia bah.. haha ada la 2.. biarla rahsia.. bio la aku, pok n padlin jak yg tahu..hahahahahahaa..=P


Ahad!~ huhu aku tdo smpai kol 2.00PM.. mandi n bsiap..kluar p cafe TF..hampeh! cafe tutup.. then pegi blik c pok.. tgk movie.. then brekfast+lunch kat blik pok.. hahahaha.. mamam megi n minum milo..nyum2 cedap..hehe.. hmm kami tgk movie INDON..locok banget..haha iya deh locok..hahahaha!!! hmm rindu nak sebut ayat 2..teringat pulak kat ati n edil..hehe.. eh2 besimpang suda citer i..hihii.. ok2..mm citer indon 2 pasal c roshid..yg bercinta dgn girl yg berlainan agama..alaa citer pasal roshid c rambut keribo..hahahaha bapa dia olwes tegur dia suh gunting rambut..tp dia xmo.. haha.. ne dialog roshid a.k.a rashid yg i xbole lupa..~

bapa : astaghfirullah ochid(panggilan manja rashid)...bila la kamu maw potong rambutmu itu nak..kayak setan tahu nggak...!
roshid : kalau anknya kayak(mcm) setan bapanya apa sih?...

HAHAHAHA..adedeh lucu ba.. xtahu la kalu korg baca maybe xrasa lucu kan..haha!! nda apa..aku tetap rasa lucu..haha.. Orite...abis da citer indon, then kami layan citer "16wishes".. Best gilerrr citer ne.. haha pasal sorg budak pompuan, yg ada 16permintaan yg dia nak tunaikan sempena befdaynya yg ke 16thn.. haha best!! korg tgk la..hihi.. *waa aku dpt idea taw tym tgk movie ne..hehehe.. Nnt kalu befday aku yg ke 22thn aku nak buat 22wishes*.. hahahaha aku bgtaw kat pok..haha! respon kurang memberangsangkan..dia ktwa senyum2 jak. haha pok ckp,,"haha buatla, tp nda bole 16wishes sbb ko nnt 22thn suda".. haha dia ckp ag "..pastu nnt ko post d fb..haha" then aku balas lagi.. "HAHA!! nda la,,aku mo tulis dalam blog aku!!!! wakakakkaaa.." haha.. hmm ada2 jak kami ne bah.. hehe..


Isnin!! its mean..now la..hehe.. aku masih searching mood study marketing ne.. mc loadingggg~~~~ hahahahaa... hmmm esk laa k.. wahai otak, rest la hari ne.. wahai mata jom tdo..tp tdo sambil tgk movie..hehehehee.. owh ya nak tambah,, td aku da tgk movie "UP".. movie kartun 2 bah.. hehe c adek hakim ada told me before...,dia kata tgkla wayg UP..best giler..kalo tgk mesti sorg2..jgn tgk sambil berciter ngan roomate..nnt nda feeling.. haha!! soo aku tgk td sndiri2 ne..hehe pasang earfone, then fulvolume.. naa tebakar telinga aku. haha..nda la.. ok la...hehehe.. wah!!! best citer UP 2..aku suka..suka sgt2.. hehee citer pasal suami yg syg giler kat wife dia.. smpai tua ne.. huhuhu cedih..;( ...tp best =)


Hmmm,,penat..lowbat suda...mari off9..n jum layan moviee lagi.. =) esk kena bgun awal..mo study marketing!!! ok2..semangat ok sueri.. good girllll ! =D


posto posto.. picture dulu before logout..hehe =D

JUMAAT : hehe..sengal..bachat tym tunggu bas.. HAHA aku dah bgtahu pok,,hari jumaat bas kin pnss..lambat.. haha pok nda mo pcaya..naa lama waiting.. terus masuk dalam ATM sbelah bustop.. hehe ambek aircon..kiuw2// =D


SABTU : masa untuk jln2.. 1st tym,,aku siap awal.. ne kat dalam blik c pok.. tgh tgu dia ready2.. lama gilaa 1jam..hahahaa..

kat dalam wonderfull karoke tgh survey2 lagu malay..hehe..;)


AHAD punya pic : kan aku g blik c pok..ambek movie.. skali breakfast N lunch at blik pok.. HAHA.. dia kata muka aku mcm wallpaper my lappy.. haha kembang2 ketiak aku kena puji..hakhakhak!! =D

ini pic sampingan!!.. hahaha tgk ne creamer n sugar original from mcd.. haha keja aku kalu p mcd,, haha menapaw benda ne la.. haha byk ne stok aku..ne baru 1/4 daripadanyaa.. selebihnya kat dalam loker..wakakaka.. =P

No comments:

Post a Comment

Popular Posts